Secretarul de stat Hillary Clinton își avertizează tovarășii globaliști asupra faptului că propaganda mediei corporatiste este zdrobită de către rețelele de „știri reale”.
Secretarul de stat Hillary Clinton și-a făcut apariția în mod tacit pe parcursul întâlnirii din data de 2 martie 2011, întâlnire a comitetului privind prioritățile politicii externe ale SUA, argumentând că Departamentul de Stat are nevoie de mai mulți bani deoarece complexul militar-industrial este pe cale „să piardă războiul informațional” în favoarea celor ca Russia Today și Al Jazeera din cauza faptului că media corporatistă din SUA a renunțat de tot la publicarea unor „știri reale”.
„Ne aflăm într-un război informaţional pe care îl pierdem” avertizează Clinton în încercarea de a strânge mai mulți bani pentru fondul de propagandă și de a concura astfel cu media din străinătate, transmițând un mesaj clar cu privire la faptul că unele posturi, cum ar fi Russia Today care oferă o platformă în mod regulat celor precum Alex Jones, Max Keiser, Wayne Madsen, Paul Craig Roberts şi Webster Tarpley, câştigă războiul mediatic împotriva globaliştilor.
Un exemplu privind cât de înspăimântați sunt faţă de Russia Today a fost atunci când reclame ale acesteia, ce încurajau telespectatorii să considere ambele puncte de vedere ale unei știri, au fost interzise de către aeroporturi din SUA anul trecut.
Clinton a remarcat faptul că „Russia Today a deschis o reţea pe internet în limba engleză. Am văzut asta în câteva ţări şi este destul de instructiv”, referindu-se la Russia Today, care este acum urmărit peste tot în lume şi este un deschizător de drumuri în raportarea subiectelor importante de care mass-media din SUA nu îndrăznește să se atingă, cum ar fi adevărul despre atentatele de la 11 septembrie, reuniunile grupării Bilderberg, precum şi implicarea globaliștilor în deturnarea valului de revoluţii ce se răspândesc în Orientul Mijlociu şi în Africa de Nord.
În timp ce mass-media din SUA rămâne obsedată în a polariza discuțiile importante, stânga contra dreapta, ajungând să discute numai aberații, stații precum Al Jazeera, CCTV din China și cei de la Russia Today câștigă teren, atrăgând tot mai mulți telespectatori deoarece ei se concentrează pe raportarea „unor știri adevărate”, potrivit lui Hillary Clinton.
„Poate nu sunteți de acord cu aceasta, însă aveți impresia că obțineți știri adevărate. În schimb aveți în locul lor milioane de reclame și argumente date în emisiuni de talk-show și tot felul de alte chestii pe care noi le abordăm în știrile noastre, care nu prea au caracter informativ”, a spus Hillary Clinton.
„Poate nu sunteți de acord cu aceasta, însă aveți impresia că obțineți știri adevărate. În schimb aveți în locul lor milioane de reclame și argumente date în emisiuni de talk-show și tot felul de alte chestii pe care noi le abordăm în știrile noastre, care nu prea au caracter informativ”, a spus Hillary Clinton.
„Al Jazeera a fost un lider în schimbarea literalmente a mentalității și atitudinii oamenilor și, ne place sau nu, este cu adevărat eficace”, a adăugat Clinton.
„Îmi aduc aminte cum un general afgan mi-a spus că singurul lucru pe care el l-a crezut despre americani este că toţi bărbaţii se luptă iar femeile se plimbă în bikini peste tot, deoarece singurele lucruri pe care le-a văzut vreodată la televizor au fost Baywatch şi World Wide Wrestling”, a declarat Clinton, recunoscând faptul că televiziunea americană este acum atât de îndobitocită încât alterează percepția străinilor față de America.
„Mass media noastră privată, în special programele culturale, funcționează adesea în sens invers față de ceea ce suntem noi cu adevărat ca americani”, a declarat Clinton, făcând aluzie la faptul că televiziunea din SUA este acum la pământ, statut ce afectează în mod real societatea.
Desigur, lui Hillary Clinton, ca membru CFR (Consiliul pentru Relații Externe) și lider globalist, puțin îi pasă de faptul că societatea este afectată; însă ea este în mod cert panicată de faptul că media corporatistă a SUA este atât de lipsită de încredere și de disprețuită încât își pierde rapid din valoare față de complexul militar-industrial american, fiind un mijloc prin care se vând războaie și publicul mințit, oamenii fiind determinați să înghită explicațiile oficiale din spatele crizei puse în scenă spre a-i lipsi de libertate și alte mijloace de subzistență.
De aceea Clinton aduce injurii la adresa eforturilor republicane de a tăia pe jumătate bugetul Departamentului de Stat al SUA și se folosește de Twitter și alte rețele de socializare pentru a disemina propaganda complexului militar-industrial american prin feed-uri în arabă și persană. În plus, potrivit unei relatări recente a Computerworld „Guvernul SUA a contractat compania HBGary Federal pentru dezvoltarea unui software care să poată crea multiple profiluri false pentru rețelele de socializare spre a manipula și influența opinia publică cu privire la anumite aspecte controversate, promovând propaganda lor.”
Как бы это живодерски не звучало, но демотиватор классный. Так их!))
ОтветитьУдалить